باران

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 718 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:06

آيا برنده جنگ روسيه و اوکراين، بيت کوين خواهد بود؟

جنگ هميشه با فروش سنگين دارايي‌هاي پر ريسک از جمله سهام و کريپتوکارنسي نيز همراه بوده است.

افزايش تنش در اوکراين موجب شد که بيت‌ کوين از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ريزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمايت بعدي 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بيت ‌کوين سقوط بي‌سابقه‌‌اي را تجربه مي‌کند.

همچنين برخي بر اين باورند واکنش هيجاني بازار رمزارزها به جنگ افزايش عرضه است اما بعد از مدتي افزايش تورم مي‌تواند به نفع اين بازار تمام شود. درواقع بيت‌ کوين به عنوان سپر خوبي در مقابل تورم عمل مي‌کند و همين موضوع هم استدلال طرفداران صعود بيت ‌کوين است.

شيوع بيماري کوييد 19 و افزايش تورم در سراسر جهان دليلي براي رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسياري ادعا مي‌کنند برنده اين جنگ بيت‌ کوين خواهد بود.

تاثير جنگ اوکراين بر بيت کوين

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراين از کاربران توييتر درخواست کرد که از غيرنظاميان و سربازان اين کشور حمايت کنند. در هفته اول جنگ اوکراين و روسيه، دولت اوکراين پذيرش بيت کوين، اتريوم و تتر را براي تامين مالي نظاميان و شهروندان اين کشور آغاز کرد.

پس از تهديد روسيه به تصرف شهر کيف، دولت اوکراين از سازمان‌هاي بين‌المللي زيادي درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمي دولت اين کشور در توييتر از مردم دنيا نيز درخواست ارسال کمک‌هاي مالي کرده است.

معاون نخست‌ وزير اوکراين، ميخائيلو فدوروف سه آدرس کيف پول رمزارزي را به اشتراک گذاشت و از جامعه کريپتو درخواست کرد کمک‌هاي خود را به اين آدرس‌ها واريز کنند. آدرس‌هاي اعلام شده براي بيت کوين و اتريوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزير يکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوي نخست‌وزير بر پايه استاندارد TRC20 است.

برخي از فعالان حوزه کريپتو از جمله ويتاليک بوترين در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزير مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد توميکا تيلمان، ديپلمات آمريکايي صحت اين آدرس را تاييد کرد. وي اعلام کرد براي تاييد اين حساب با وزير کشور اوکراين نيز در ارتباط بوده است.

در طي جنگ روسيه و اوکراين، پناهندگان غيرنظامي اعلام کردند که دسترسي آن‌ها به پس‌اندازهاي فيات و کارت‌هاي اعتباري خود دچار مشکل شده است. همچنين سازمان ملل نيز گزارش داده است که تا 26 فوريه بيش از 150 هزار اوکرايني نيز آواره شده‌اند. بسياري از اين آوارگان در کشورهاي همسايه حضور دارند و نمي‌توانند از دارايي‌هاي فيات خود استفاده کنند.

بوترين يک پلتفرم خودگردان DAO را معرفي کرد.اين در حالي است که سردرگمي‌هاي بسياري براي ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز اين پلتفرم خدمت‌ رساني به شهروندان اوکرايني است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبري ناديا تولوکونيکوا، با توسعه توکن‌هاي NFT پرچم اوکراين شروع به کار کرد. درواقع هدف اين پلتفرم جمع‌آوري کمک‌هاي مالي و رمزارزي براي غيرنظاميان اوکرايني است.

در 24 فوريه در طي گزارشي، خبرگزاري Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراين نيز درخواست‌هاي بسياري از شهروندان ساير کشورها براي ارسال کمک‌هاي مالي دريافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنيت و ازان بودن فرايند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزينه‌اي مناسب براي حمايت از جنگ زده‌هاي اين کشور باشد.

با شروع حمله روسيه به اکراين، بسياري از چهره‌هاي شناخته شده دنياي کريپتو نيز تلاش‌هاي گسترده‌اي براي کمک به کشور اکراين انجام دادند.

سام بنکمن فريد، مدير عامل FTXاز اولين کساني بود که کمک‌هاي رمزارزي خود را براي اين کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها براي دولت اوکراين در شرايطي که نقل و انتقالات بانکي مسدود است درواقع قدرت و آزادي رمزارزها را نشان مي‌دهد. اينکه مردم آزادانه از هر کجاي دنيا بدون دخالت دولت‌ها و سيستم بانکي مي توانند بيت کوين و ساير رمزارزها را انتقال دهند و کسي قادر به مسدود کردن اين مسير نيست مي تواند موجب پذيرش بيشتر بيت کوين و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 354 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:22

رزولوشن در دوربين هاي مداربسته

امروز ميخواهيم به يکي از سوالات پرتکرار و متداول پاسخ دهيم:

رزولوشن (resolution) چيست؟

بايد حتما به اين نکته ي مهم اشاره کرد که رزولوشن بر اساس چندين عامل خاص براي سيستم ضبط کننده شما نقش ويژه اي ايفا مي کند. با اين حال حتي وجود ساده ترين ذهنيت در مورد رزولوشن تصوير نيز به درک اين مسئله کمک مي کند و بدين ترتيب مي توانيم چگونگي تأثير اين مسئله روي سيستم ضبط کننده ها را بررسي نماييم. به طور خلاصه ، رزولوشن يک معيار يا کميتي از وضوح هر تصوير يا صفحه نمايش مانند مانيتور ، صفحه تلفن ، تلويزيون يا موارد مشابه آن است.

بهتر است اين مسئله را به چند بخش تقسيم کرده و به جزئيات ريز و درشت آن بپردازيم!

 

رزولوشن در اصل يعني چه ؟

همانگونه که ذکر شد ، رزولوشن معياري براي اندازه گيري ميزان وضوح يا کيفيت تصوير ، فيلم يا صفحه نمايش است. اين معيار به چندين روش مختلف بيان شده و به دلايل مختلفي انجام مي شود. غالباً روش هاي متفاوتي براي نشان دادن اين معيار به کار مي رود که در نهايت به بيان تعداد پيکسل هاي تصوير خلاصه مي شود.

رزولوشن معياري براي اندازه گيري ميزان وضوح يا کيفيت تصوير ، فيلم يا صفحه نمايش است

نسبت ابعاد

 

 

حتما بخوانيد: دوربين مدار بسته  

همانطور که در بالا ذکر کرديم، اگرچه مگاپيکسل بيان کلي در مورد تعداد پيکسل و در نتيجه کيفيت کلي يک تصوير يا نمايشگر است ، اما برخي از اطلاعات اصلي را شامل نمي شود. اين اطلاعات بيشتر مربوط به معياري به نام “نسبت ابعاد” است. اين نسبت،  به معناي مقايسه ي ابعاد يک شيء به شيء ديگري است که مي دانيم ثابت است. به طور مثال، نسبت ابعادي که بيشتر براي تلويزيون و مانيتور کامپيوتر استفاده مي شود ?:? (? در برابر ?) است. اين بدان معني است که به ازاي هر چهار پيکسل عرضي ، صفحه ي حاوي تصوير نيز سه پيکسل ارتفاعي خواهد داشت. اگر با رياضي آشنا باشيد ، احتمالاً مي دانيد که نسبت ابعاد ?: ? تقريباً يک مستطيل است. در يک تصوير کاملاً مربعي ، نسبت ابعاد ?:? (?:?) خواهد بود. امروزه ، اکثريت قريب به اتفاق تلويزيونها و نمايشگرهاي رايانه اي، از نسبت تصوير ??: ? استفاده مي کنند که به عنوان “صفحه گسترده” نيز شناخته مي شود. درست در همين جاست که که ساير اصطلاحات براي اندازه گيري مطرح مي شوند. به عنوان مثال در مورد ? مگاپيکسل، که به احتمال زياد اين رزولوشن در يک مانيتور رايانه اي برابر با ????´????  خواهد بود. بدان معني است که ???? ستون پيکسل در سراسر صفحه وجود دارد ، که در امتداد ???? رديف پيکسل بر روي صفحه قرار گرفته­اند.

شمارش پيکسل

پيکسل (Pixel) کوچکترين قسمت ممکن در هر تصوير مي باشد که مي تواند به عنوان يک واحد اندازه گيري جداگانه در نظر گرفته شود. يک “نقطه” شبيه پيکسل را در نظر بگيريد که همه ي آنها با هم يک تصوير کامل را تشکيل مي دهند. هرچه تعداد نقاط در يک منطقه بيشتر باشد ، کيفيت تصوير بهتر خواهد بود. اين کميت، اساساً همان رزولوشن است. مگاپيکسل رايج ترين روش براي بيان کيفيت رزولوشن از نظر تعداد بسيار زياد پيکسل ها است. به عنوان مثال عبارت ?mp به معناي دو مگاپيکسلي و يا در واقع، به معناي وجود ? ميليون نقطه ي کوچک است که تصوير را تشکيل مي دهد. مگاپيکسل يک معيار طراحي شده براي شمارش پيکسل ها بوده و اغلب در سيستم هاي تلويزيوني و مدار بسته براي توضيح به مشتري يا اپراتور از نظر کيفيت کلي تصاوير مورد استفاده قرار مي گيرد.

کيفيت در برابر HDD

تا بدين جا بررسي کرديم که رزولوشن، کيفيت تصوير متشکل از تعداد بيشتر يا کمتري از پيکسل ها بوده ، و نسبت ابعاد نيز برابر با آرايش پيکسل ها و در نتيجه شکل صفحه است که با مقايسه پيکسل ها از نظر طول و عرض مشخص مي شود. حال ميخواهيم بدانيم که اين موضوع بر روي دستگاه هاي ضبط کننده چه تأثيري مي گذارد؟

به طور واضح و ساده بايد عنوان کرد که با قرارگيري تعداد بيشتر پيکسل ها، داده ها و اطلاعات بيشتري توليد شده و فضاي بيشتري از هارد ديسک اشغال خواهد شد و به عبارت ديگر، حجم اطلاعات و داده ها بالا خواهد بود. هرچه تعداد دوربين بيشتري داشته باشيد و هرچه رزولوشن آن ها نيز بالاتر باشد ، به فضاي هارد ديسک بيشتري احتياج خواهيد داشت تا جداول زماني بيشتري از فيلم ها را ضبط کرده و ذخيره نماييد.

رزولوشن هاي رايج

در ادامه، ليستي از برخي از رزولوشن هاي رايج موجود در دوربين هاي امنيتي به ترتيب کيفيت و مصرف HDD از کمترين تا بالاترين ميزان آنها ارائه مي گردد:

  • ? مگاپيکسل – يا ???p – مصرف بسيار کم
  • ? مگاپيکسل – يا ????p – مصرف کم يا متوسط
  • ? مگاپيکسل – يا ????p – مصرف نسبتا بالا
  • ? مگاپيکسل يا ????p – که به عنوان UHD يا ?k نيز شناخته مي شود – مصرف بسيار زياد

فاکتورهاي ديگري نيز وجود دارد که تعيين مي کند به غير از رزولوشن تصوير ، بر ميزان اشغال فضاي هاردديسک يا استفاده از آن تاثير مي گذارد.

بيشتر بدانيد: dvr     nvr      تجهيزات وايرلس

نتيجه گيري :

رزولوشن معياري براي اندازه گيري ميزان وضوح يا کيفيت تصوير ، فيلم يا صفحه نمايش است. غالباً روش هاي متفاوتي براي نشان دادن اين معيار به کار مي رود که در نهايت به بيان تعداد پيکسل هاي تصوير خلاصه مي شود.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:13

دوربين مداربسته اسپيددام (Speed dome)

 

يکي از چالش هايي که دوربين هاي مداربسته با آن مواجه بودند اين بود که تصوير ثابتي داشتند و قابليت حرکت به دور و بالا و پايين نداشت ، از اين رو شرکت هاي دوربين مداربسته ، دوربين هايي را روانه ي بازار کردند که قابليت گردش ??? درجه به دور بالا و پايين و زوم اپتيکال داشت که به دوربين مداربسته اسپيد دام، PTZ و گردان موسوم بودند و هر ساله پيشرفت هاي چشمگيري کرده اند .
در اين مقاله به بحث و بررسي درباره ي اين نوع دوربين ها خواهيم پرداخت .

 

نحوه ي کارکرد دوربين هاي گردان

دوربين هاي گردان داراي قطعات مکانيکي هستند که به دوربين و لنز قابليت حرکت مي دهند .
حرکت هايي که دوربين هاي مداربسته گردان (دوربين مداربسته بالت گردان) مي توانند انجام دهند ، گردش به دور (Paning) ، بالا و پايين (Tiliting) و بزرگنمايي از طريق زوم اپتيکال (Zooming) مي باشد . به همين دليل به دوربين هاي گردان PTZ نيز گفته مي شود .

 

در سال هاي اخير دوربين هاي گردان داراي امکانات بسيار کاربردي شده اند . تعقيب سوژه ي متحرک ، واير يا شيشه پاک کن ، صداي دو طرفه و … که در ادامه برخي از آن ها را مورد بحث و بررسي قرار خواهيم داد .

يکي دوربين هاي گردان به لطف قابليت کنترل از راه دور يکي از چالش هاي مديران و ناظران دوربين هاي مداربسته براي نظارت و سرکشي از محل کار يا … برطرف کرده است .

گردش به دور (Pan)

دوربين هاي گردان قابليت چرخش به دور را دارند . يعني مي توانند چرخش ??? درجه از چپ به راست و يا بالعکس را داشته باشند .

 

حتما بخوانيد: انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

بالا و پايين (Tilt)

دوربين هاي گردان مي توانند حرکت بالا و پايين داشته باشند ، زاويه بالا و پايين در دوربين هاي مداربسته ي مختلف مي تواند متغير باشد ، ولي اغلب دوربين هاي مداربسته گردان داراي زاويه ??? درجه براي حرکت بالا و پايين مي باشند

بزرگنمايي (Zoom)

دوربين مداربسته ي گردان داراي قابليت بزرگنمايي اپتيکال هستند ، يعني مي توان از طريق جابجايي لنز و فوکوس اتوماتيک تصاوير را بزرگنمايي نمود . واحد سنجش زوم و يا بزرگنمايي در دوربين هاي مداربسته با قابليت بزرگنمايي اپتيکال ، x مي باشد ، براي مثال دوربين با زوم ??x يا ??x و … هرچقدر مقدار عدد x بالاتر باشد ، ميزان بزرگنمايي نيز بيشتر است .

 

دوربين هاي مداربسته گردان (ptz) نگهبانان هميشه بيدار

حالت اتوماتيک :

?- دوربين هاي مداربسته ي گردان قابليت برنامه ريزي دارند ، يعني مي توان برايشان برنامه اي تعريف کرد تا حول آن برنامه انجام وظيفه نمايند ، براي مثال براي دوربين ? نقطه تعريف کنيم که يکي را ? ثانيه ديگري را ? ثانيه و آخري را ?? ثانيه نمايش دهد که اين برنامه ها Preset موسوم هستند .
?- مي توان دوربين را در حالت گردش به دور و يا بالا و پايين تنظيم کرد و پس از آن دوربين هميشه به دور خواهد چرخيد .

مزايا دوربين مداربسته اسپيددام

در اين حالت دوربين مداربسته ي گردان با داشتن يک برنامه هميشه در حالت نظارت محيطي خواهد بود و مي توان براي آن حساسيتي ايجاد نمود که نسبت به وقوع رخدادي خاص واکنشي خاص انجام دهد .

براي مثال : در صورتي که جسم متحرکي را تشخيص داد آلارم را فعال کند يا جسم متغير را تا لحظاتي که شما برايش مشخص مي کنيد تعقيب کند .

معايب دوربين مداربسته اسپيددام

در صورتي که رخدادي به وقوع بپيوندد و در آن لحظه لنز دوربين مقابل آن رخداد نباشد دوربين قادر به تشخيص آن سوژه نبوده و شما تصوير را از دست مي دهيد ، راه حل اين مشکل استفاده از چند دوربين مداربسته گردان متناسب با مکان نصب مي باشد که با يکديگر همپوشاني تصاوير را داشته باشند .

شيشه پاک کن (Wiper)

دوربين هاي گردان که در محيط بيرون نصب مي شوند لنز و يا شيشه ي دوربين به علت بارندگي و گرد و غبار کثيف مي شود .
شيشه پاک کن همانند برف پاک کن خودرو تيغه ي پلاستيکي مي باشد که کاربر مي تواند از راه دور آن را فعال کرده و اقدام به پاک کردن شيشه لنز دوربين نمايد .

دوربين هاي گردان ، تحت شبکه و آنالوگ

دوربين هاي مداربسته گردان آنالوگ (Analog-TVI-AHD-CVI دوربين مداربسته XVI) داراي حداقل درگاه شامل درگاه تصوير ، درگاه برق و درگاه RS485 مي باشد که براي هر يک از آن ها بايد کابلي کشيده شود که عبارتند از :

 

? خروجي تصوير :
يک کابل کواکسيال از اين خروجي تا دستگاه استندالون وصل خواهد شد . اين خروجي وظيفه ي انتقال تصوير از دوربين به دستگاه استندالون را دارد .

?ورودي برق :
متناسب با نوع دوربين اين ورودي براي تغذيه دوربين مي باشد .
شايان ذکر است دوربين هاي گردان هم از تعداد LED هاي بيشتري برخوردارند هم بايد برق کافي براي به کار انداختن موتور مکانيکي خود داشته باشند پس در انتخاب آداپتور و منبع تغذيه دقت نماييد .

RS485 :

? از طريق اين ورودي فرامين حرکتي از طريق استندالون يا کنترلر به دوربين ارسال مي شود .

البته اخيرا دوربين هاي گردان جديدي روانه ي بازار شدند که اين ورودي را حذف کرده و کنترل از طريق همان کابل کواکسيال نيز مقدور است.
همچنين ورودي و خروجي هاي ديگري همچون آلارم نيز در اين دوربين ها وجود دارند .

دوربين هاي مداربسته گردان تحت شبکه

اين دوربين ها در صورتي که از تکنولوژي POE پشتيباني کنند ، تنها کافي است يک کابل شبکه تا منبع POE ( سوئيچ يا NVR ) نصب گردد و تمامي ورودي ها و خروجي مانند کنترل کننده ي حرکتي ، تصوير ، تغذيه ، آلارم و … از طريق همان کابل شبکه رد و بدل خواهد شد .

نتيجه گيري

دوربين هاي گردان راه حل ايده آل براي نظارت تصاوير بخصوص در محيط هاي باز مي باشند . اگر ميخواهيد يک نگهبان براي تعقيب اشياء متحرک داشته باشيد .
دوربين هاي PTZ يا گردان بسيار کاربردي است البته فراموش نکنيد دوربين گردان شما براي اين منظور بايد داراي قابليت تعقيب کننده باشد.

https://letterboxd.com/hiktejarat0025/

https://www.ted.com/profiles/33228066/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=8380378

https://audiomack.com/hiktejarat0025

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 148 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:18

متاسفانه در سال هاي اخير سئو سايت ها به خاطر برنامه ريزي غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ريزي مي شود آن رادرست کرد.شرکت هاي فوق ممکن است که کمي دچار افزايش رتبه شوند اما چون برنامه ريزي صحيح ندارند در نهايت به جايي ندارند.استراتژي بازاريابي آنلاين ناديده گرفته شده است وبه درستي از آن استفاده نمي شود.فرايند سئو کمي زمان بر است.البته اگر به درستي و با استراتژي درست انجام شود موردي ندارد. وبه دليل زمان بر بودن  سئو خيلي از افراد کلا بيخيال اين امر مي شوند.بسياري از کسب وکارها فکر ميکنند که سئو يک راه حل سريع براي بهبود کسب وکارشان است اما اين گونه نيست و آنها اشتباه مي کنند.آنها سئو را يک راه کاربردي براي رسيدن به اهداف کوتاه مدت خود مي دانند همچنين آنها فکر ميکنند که  سئو يعني انتخاب چندين کلمه ي کليدي و همين . اما سئو يک پروسه ي دشوار و زمان بر استوذر سئو بايد بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظيمات  مجدد در فرآيند ها نيز بسيار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهيد

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاري بوده ايد بايد اين را بدانيد که اسمارت  سئو سايت اصفهان به معني اهداف مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي وواقعي است.شما هم مي توانيد از اين روش تعيين اهداف براي سئو سايت خود استفاده کنيد .به جاي آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهيد.اگر هدف شما رتبه ي يک باشد ناميد خواهيد شد .زيرا پول وزمان خود را براي رسيدن به يک هدف غير واقعي حدر مي دهيد.

کلمه ي s  به معناي اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زماني که اهداف مشخصي داريد که بر اساس واقعيت هستند، موفقيت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وري

کت بوگارد

کت بوگارد

نويسنده مشارکت کننده

 

براي زندگي کاري مشترک شويد

داستان‌هايي درباره فناوري و تيم‌ها در صندوق ورودي خود دريافت کنيد

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانيه

تيم ها اغلب به دليل عدم توافق در مورد تعريف موفقيت، از رسيدن به اهداف خود کوتاهي مي کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصي از معيارها استفاده مي کنند تا اطمينان حاصل شود که اهداف به وضوح تعريف شده و در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند.

کار کردن در هر مرحله از ايجاد يک هدف SMART مي‌تواند مواردي را آشکار کند که اولويت‌ها و منابع با هم هماهنگ نيستند.

جين را ملاقات کنيد او يک مدير محصول در يک شرکت فناوري متوسط ??است - اجازه دهيد آن را Techfirm، Inc بناميم. جين وظيفه افزايش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او مي داند که براي تحقق اين امر به همه چيز نياز دارد، اما يک مشکل وجود دارد. وقتي جين در گذشته اهدافي را براي تيم تعيين کرده است، آنها به سرعت از مسير خود خارج مي شوند. به نظر مي رسيد هيچ کس درک روشني از اينکه موفقيت چگونه بايد باشد را نداشت. پيشرفت به اندازه کافي نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزيد (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همين دليل، اين بار، جين قصد دارد از اهداف SMART براي تنظيم يک برنامه عمل و ادامه مسير استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

توسط اشلي فاوس در بهره وري

اهداف SMART چيست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعريف اين پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک مي کند تا اطمينان حاصل کنيد که اهداف شما در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند. اين رويکرد کليات و حدس‌ها را حذف مي‌کند، جدول زماني مشخصي را تعيين مي‌کند و رديابي پيشرفت و شناسايي نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر مي‌کند.

 

نمونه اي از بيانيه هدف SMART ممکن است به اين صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان يا مهلت] است. [بازيکنان يا تيم هاي کليدي] اين هدف را با [چه مراحلي براي رسيدن به هدف برداريد] انجام خواهند داد. تحقق اين هدف [نتيجه يا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد اين سؤالات کمک مي کند تا به قلب هدف خود برسيد. در اينجا مثالي از هدف خاصي که جين ممکن است به آن دست يابد آورده شده است:

 

خاص

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزايش دهيد.

 

م: قابل اندازه گيري

خاص بودن يک شروع محکم است، اما تعيين کميت اهداف شما (يعني اطمينان از قابل اندازه‌گيري بودن آنها) پيگيري پيشرفت و دانستن اينکه چه زماني به خط پايان رسيده‌ايد را آسان‌تر مي‌کند.

 

جين و تيم محصولش مي‌خواهند تعداد کاربران اپليکيشن موبايل خود را افزايش دهند – اما چقدر؟ اگر حتي يک ثبت نام جديد دريافت کنند، از نظر فني رشد مثبتي است – پس آيا اين بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همين امر در مورد استراتژي آنها نيز صدق مي کند. آنها در چند پلتفرم تبليغ خواهند کرد؟

 

براي تأثيرگذاري بيشتر اين هدف SMART، جين بايد معيارهاي قابل اندازه گيري و رديابي را در خود جاي دهد.

 

قابل اندازه گيري

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند براي چهار پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس بوک، توييتر، اينستاگرام و لينکدين، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزايش دهيد.

 

ج: قابل دستيابي

اين نقطه در روندي است که شما به خودتان يک بررسي واقعيت جدي مي دهيد. اهداف بايد واقع بينانه باشند - نه پايه هايي که به ناچار از آنها پايين مي آييد. از خود بپرسيد: آيا هدف شما چيزي است که تيم شما مي تواند به طور منطقي به آن دست پيدا کند؟

 

جين ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تيم کوچکش و حجم کاري سنگين آنها، ايجاد کمپين هاي تبليغاتي براي چهار پلتفرم اجتماعي ممکن است بيش از آن چيزي که آنها بتوانند جويدن کنند، گزنده باشد. او تصميم مي‌گيرد به سه شبکه اجتماعي که در آن‌ها به احتمال زياد مشتريان جديدي پيدا مي‌کند، کاهش يابد.

 

قابل دستيابي

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزايش دهيد.

 

حفاظت از دستيابي به هدف زماني که شما آن را تعيين مي کنيد بسيار آسان تر است. با اين حال، هميشه اينطور نيست. هنگامي که اهداف از جاي ديگري به دست مي‌آيند، مطمئن شويد که محدوديت‌هايي را که ممکن است تحت آن کار مي‌کنيد، در ميان بگذاريد. حتي اگر نمي توانيد هدف نهايي را تغيير دهيد، حداقل مي توانيد موقعيت خود (و موانع احتمالي) را از قبل مشخص کنيد.

اينجا جايي است که بايد به تصوير بزرگ فکر کنيد. چرا هدفي را که تعيين مي کنيد تعيين مي کنيد؟

محرک بزرگي براي وفاداري مشتريان است و افزايش استفاده از اپليکيشن‌ها مي‌تواند به معناي چيزهاي بزرگي براي اهداف درآمدي نهايي شرکت باشد. اکنون او در بيانيه خود تجديد نظر مي کند تا آن زمينه را منعکس کند.

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزايش دهيد. از آنجايي که کاربران تلفن همراه تمايل دارند مدت بيشتري از محصول ما استفاده کنند، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت باعث افزايش سودآوري مي شود.

 

T: محدود به زمان

براي اندازه گيري صحيح موفقيت، شما و تيمتان بايد در مورد زمان رسيدن به يک هدف در يک صفحه باشيد. افق زماني شما چيست؟ تيم چه زماني شروع به ايجاد و اجراي وظايفي که شناسايي کرده اند مي کند؟ کي تمام مي شوند؟

 

اهداف SMART بايد داراي پارامترهاي مرتبط با زمان باشند، بنابراين همه مي دانند که چگونه در يک بازه زماني تعيين شده در مسير خود باقي بمانند.

 

هنگامي که جين آن تاريخ ها را وارد مي کند، هدف SMART او کامل مي شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزايش دهيد. اين کار با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هدفمند، که در فوريه 2022 اجرا مي شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعي انجام مي شود: فيس بوک. ، توييتر و اينستاگرام. از آنجايي که تلفن همراه نقطه اصلي تبديل ما براي ثبت نام با مشتري پولي است، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت فروش را افزايش مي دهد.دانستن نحوه تعيين اهداف با استفاده از چارچوب SMART مي تواند به شما در تعيين و دستيابي به اهداف، مهم نيست که چقدر بزرگ يا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:43

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

 

تصور کنيد تنها چيزي که براي کسب درآمد آنلاين نياز داشتيد يک وب سايت بود. شما مجبور نيستيد محصولات خود را ايجاد کنيد يا خدماتي را ارائه دهيد. خوب به نظر مي رسد؟ به بازاريابي وابسته خوش آمديد.

طبق آمار Statista، مخارج تجاري براي بازاريابي وابسته تا سال 2022 در ايالات متحده به 8.2 ميليارد دلار خواهد رسيد.

از همين امروز شروع کنيد و در موقعيتي عالي براي استفاده از آن خواهيد بود.

در اين راهنما، ياد خواهيد گرفت:

بازاريابي وابسته چيست؟

چرا بازاريابي وابسته

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند

چقدر مي توانيد به طور بالقوه درآمد کسب کنيد

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته جايي است که شما محصول يا خدمات شرکت ديگري را در ازاي پورسانت فروش که ايجاد مي کنيد، تبليغ مي کنيد. کميسيون معمولاً درصدي از قيمت فروش است، اما گاهي اوقات مي تواند مقدار ثابتي باشد.

چرا بازاريابي وابسته؟

در اينجا دو دليل وجود دارد که چرا بايد بازاريابي وابسته را در نظر بگيريد:

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. کم هزينه و کم خطر

راه اندازي يک کسب و کار به معناي متحمل شدن هزينه هاي اوليه براي محصولات، کارکنان، تجهيزات، اجاره و غيره است. اين امر آن را پرخطر و گران مي کند. با بازاريابي وابسته، تنها چيزي که نياز داريد يک وب سايت است. حتي اگر به نتيجه نرسد، تنها چيزي که هدر داده ايد زمان و کمي پول است.

2. آسان به مقياس

يک فروشنده معمولي فقط محصولات يک شرکت را مي فروشد. به عنوان يک بازارياب وابسته، مي توانيد محصولات بسياري از شرکت هاي مختلف را تبليغ کنيد و از همه آنها پورسانت دريافت کنيد.

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

تاجر به هر وابسته يک پيوند منحصر به فرد مي دهد تا بتواند رديابي کند که چه کسي مسئول فروش بوده است. پيوند معمولاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:

1 پيوند وابسته 2

وقتي شخصي روي آن پيوند کليک مي کند، يک فايل کوچک به نام کوکي در دستگاه او ذخيره مي شود.

يک کوکي وابسته دو کار انجام مي دهد:

اين به تاجر کمک مي کند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاريخ انقضا دارد، بنابراين حتي اگر خريدار خريد خود را به تاخير بيندازد، پول دريافت مي کنيد.

در اينجا مثالي از نحوه عملکرد اين کار آورده شده است.

تصور کنيد که يک خواننده از پست شما در مورد بهترين ژاکت هاي زمستاني بازديد مي کند. آنها روي يکي از پيوندهاي وابسته شما کليک مي کنند و آنها را به محصولي در آمازون هدايت مي کنند.

اما آنها متوجه شدند که بايد دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراين خانه‌شان را ترک مي‌کنند، دخترشان را مي‌گيرند، شام مي‌خورند و در نهايت به آمازون بازمي‌گردند، جايي که دوباره محصول را پيدا مي‌کنند.

از آنجايي که آنها از قبل در آمازون خريد مي کنند، تصميم مي گيرند تجهيزات اسکي نيز خريداري کنند.

اين خبر خوب است. قبلاً آنها روي پيوند وابسته شما کليک کردند و يک کوکي در دستگاه آنها ذخيره شد. از آنجايي که آمازون مدت کوکي 24 ساعته دارد، شما هم براي ژاکت زمستاني و هم تجهيزات اسکي غرامت دريافت مي‌کنيد - حتي اگر دومي را تبليغ نکرده باشيد.

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده اين است که هيچ محدوديتي وجود ندارد. اين به جايگاه شما و ميزان کاري که انجام مي دهيد بستگي دارد.

موفق ترين بازارياب هاي وابسته در ماه شش يا هفت رقم مي گيرند.

به عنوان مثال، پت فلين از درآمد غيرفعال هوشمند بيش از 100000 دلار در کميسيون هاي وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رايان رابينسون، يکي ديگر از بازارياب‌هاي وابسته، بيش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اکتبر 2019 گزارش کرد. يکي ديگر از وب‌سايت‌هاي وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 ميليون دلار درآمد داشت و در نهايت به قيمت 30 ميليون دلار به نيويورک تايمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشيد که اين افراد کار بسيار خوبي در ساخت برند خود انجام داده اند. براي رسيدن به اين سطح سال‌ها کار سخت آنها طول کشيده است.

اگر تازه شروع کرده‌ايد، ممکن است چک‌هايتان براي مدتي بيشتر شبيه اين باشند:

آمازون چک 2

شما بايد انتظارات خود را مديريت کنيد. شما از همان ابتدا پول زيادي کسب نخواهيد کرد، اما اجازه ندهيد اين شما را دلسرد کند.

موفقيت ديگران به شما مي گويد که با کار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نيز به طور بالقوه مي توانيد به آن سطوح برسيد.

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

اين هفت مرحله ساده را دنبال کنيد.

در مورد يک پلت فرم تصميم بگيريد

جايگاه خود را انتخاب کنيد

برنامه هاي وابسته را براي پيوستن پيدا کنيد

محتواي عالي ايجاد کنيد

ترافيک را به سايت وابسته خود هدايت کنيد

روي پيوندهاي وابسته خود کليک کنيد

تبديل کليک ها به فروش

افکار نهايي

هيچ چرخ بازاريابي وابسته در اينجا دوباره اختراع نشد. اينها اصول اوليه هستند، و به کار بردن آنها شما را به سمت راست هدايت مي کند.

فقط انتظار نداشته باشيد که درآمد متحول کننده زندگي يا آزادي براي ترک 9 تا 5 يک شبه خود را داشته باشيد. بازاريابي وابسته زمان مي برد.

ابتدا روي اولين فروش وابسته خود تمرکز کنيد. همانطور که سايت شما رشد مي کند، اهداف جديدي تعيين کنيد و به آزمايش ادامه دهيد.

اين نحوه ايجاد سايتي است که در نهايت درآمد مناسبي ايجاد مي کند.

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10
باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 367 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:27

آيا عسل واقعا مي تواند به درمان سرماخوردگي کمک کند؟

 

 

يک بررسي اخير نشان داد که عسل مي تواند نسبت به ساير اشکال مراقبت از سرماخوردگي «برتر» باشد، اما برخي از کارشناسان اين تحقيقات را زير سوال برده اند. بنابراين، آيا عسل واقعاً درمان طبيعي و سنتي است؟

عسل هزاران سال است که توسط انسان استفاده مي شود. شرح کاربرد دارويي آن در قرآن و انجيل و همچنين در متون بقراط، پزشک يوناني که به ابداع سوگند بقراط اعتبار دارد و يکي از پدران طب اوليه به شمار مي رود، يافت مي شود.

 

يک نقاشي غار 8000 ساله که در سال 1924 در اسپانيا کشف شد، مردي را در حال جمع آوري عسل از کندوي زنبور عسل به تصوير مي کشد.

 

اکنون مشخص شده است که عسل خواص ضد ميکروبي ويژه دارد. مطالعات اثربخشي آن را در مبارزه با باکتري هاي سالمونلا و E. coli نشان داده است و عسل خالص طبيعي به دليل خواص ضد التهابي آن براي درمان برخي زخم ها استفاده مي شود.

 

آيا عسل مي تواند سرماخوردگي را درمان کند؟

 

عسل يک درمان خانگي است که معمولاً براي مبتلايان به سرماخوردگي و آنفولانزا ارائه مي‌شود، اما شواهد مؤثر بودن آن اخيراً به طور سيستماتيک مورد بررسي قرار گرفته است.

 

دانشمندان دانشگاه آکسفورد دريافتند که عسل در تسکين علائم براي کساني که سرماخوردگي، آنفولانزا يا ساير عفونت‌هاي دستگاه تنفسي فوقاني (URTI) دارند، برتر است. آنها 14 مطالعه مختلف را مورد بررسي قرار دادند که هر کدام عسل را با روش ديگري براي مراقبت از URTI ها، مانند داروهاي سرکوب کننده سرفه، استروئيدها و آنتي بيوتيک ها مقايسه کردند.

 

 

دکتر جوزف لي، يکي از نويسندگان مطالعه جديد، مي‌گويد: «مطمئناً مطالعات انجام‌شده بهترين آزمايش‌هايي نبودند که تاکنون انجام شده است. در نهايت به همين دليل است که ما خواستار انجام مطالعات بيشتر شده ايم. در پزشکي باليني، بر اساس آنچه در دسترس است، بايد تصميم بگيريم که اکنون چه کار کنيم.»

با اين حال تجارب چند هزار ساله بشر در اين سياره کوچک نشان دهنده تاثير باورنکردني عسل طبيعي در حفظ سلامتي و تاثير به سزاي آن در درمان بيماري ها مي باشد.

 

فوايد عسل

 

عسل سرماخوردگي را درمان مي کند و علائم سرماخوردگي معمولي را تسکين دهد. تحقيقات نشان داده است که عسل ممکن است براي تسکين سرفه استفاده شود. همچنين ممکن است يک تسکين دهنده بي نظير نوشيدني هاي گرم براي گلودرد باشد.

 

هنگام مطالعه بر روي کودکان مبتلا به علائم سرماخوردگي، محققان دريافتند که مصرف عسل در تسکين سرفه در کودکان به همان اندازه موثر است و در بين والدين آنها نسبت به داروهاي ضد سرفه رتبه مطلوب تري داشت. با اين حال، توجه داشته باشيد که تحقيقات روي عسل براي سرفه اغلب تنها مدت زمان مطالعه داشتند. تجارب بسيار در ادوار مختلف نشان مي دهد که درمان سرماخوردگي با عسل و ليمو بسيار سودمند تر و سريع تر اتفاق مي افتد. فقط کافي است که کمي حوصله کنيد و پروسه يک هفته اي درمان سرماخوردگي با عسل و گياهان دارويي را از فرد متخصص دريافت و اجرا کنيد.

 

 

نوشيدن چاي گياهي گرم و آب با عسل مخلوط شده ممکن است گلودرد را تسکين دهد. علاوه بر نوشيدن مايعات زياد (و پرهيز از الکل و کافئين)، مرکز کنترل و پيشگيري از بيماري (CDC) نوشيدن نوشيدني‌هاي گرم و استفاده از عسل را براي تسکين سرفه در بزرگسالان و کودکان بالاي 2 سال پيشنهاد مي‌کند.

 

در مقايسه با آنتي بيوتيک ها و داروهاي شيميايي عسل و گياهان دارويي براي مواردي که بيماري حاد نيست، بهترين گزينه هستند.

در واقع، اين يکي از بزرگترين دلايل  منع مصرف آنتي بيوتيک است. آنتي بيوتيک ها مي توانند عوارض جانبي مانند اسهال و استفراغ، بثورات و واکنش هاي آلرژيک داشته باشند. بدتر از آن، مقاومت ضد ميکروبي ايجاد مي کند که آينده پزشکي را تهديد مي کند.

 

لي مي‌گويد مصرف عسل، از سوي ديگر، مشخصات ايمني خوبي دارد. اما عسل نيز يک محصول بسيار متغير است. اين مي تواند شامل 200 ماده مختلف از جمله پروتئين ها، ويتامين ها و مواد معدني مختلف باشد. با اين حال، در درجه اول، عسل شکر و آب است.

 

در صورت سرماخوردگي بايد عسل بخورم؟

 

به خوبي تشخيص داده شده است که شربت ها، از جمله عسل، اثر آرام بخش دارند: با تشکيل يک لايه خنک کننده در اطراف گلو، تحريک را از بين مي برند. داروهاي ضد سرفه بدون نسخه اين را با شکر افزوده تقليد مي‌کنند، طعم شيريني که ترشح بزاق را تحريک مي‌کند و ترشحات مخاطي را تسکين مي‌دهد و راه هوايي را روان مي‌کند.

 

پروفسور ران اکلس، که نزديک به 30 سال مديريت مرکز سرماخوردگي در دانشگاه کارديف را بر عهده داشت، مي‌گويد: «اين شيريني است که عامل رايج عسل، داروهاي سرفه و قرص‌هاي گلودرد است. هر سه مورد به همان اندازه در درمان سرفه و گلودرد موثر خواهند بود، اما نه ساير علائم.

 

اکلس مي‌گويد: «شايع‌ترين و آزاردهنده‌ترين علامت URTI در نوزادان تب است، جايي که عسل هيچ فايده‌اي ندارد، اما درمان‌هاي معمول - پاراستامول و ايبوپروفن - بسيار مؤثر هستند.» يکي ديگر از علائم سرماخوردگي يا آنفولانزا احتقان است و عسل مانع انسداد بيني فرد نمي شود.

 

مجموعه سوغات نهاوند با داشتن محصولات ارگانيک و بکر در تمام روز هاي سال مي تواند محصولات مورد نظر شما را در اختيارتان قرار دهد. براي اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد.

 

https://www.ulule.com/bobbymiller4/#/projects/followed

https://justpaste.it/8p5ub

https://ello.co/bobbymiller4

https://www.goodreads.com/user/show/148183694-bobby

https://www.yelp.ca/user_details?userid=qbl350bnNhJeTLHoZbGVVA

http://www.cplusplus.com/user/BobbyMiller4/

https://www.openstreetmap.org/user/BobbyMiller4

https://clyp.it/user/oltm4zyb

https://www.mapleprimes.com/users/BobbyMiller4

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:27

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:51

به نقل از متخصصين حوزه کشاورزي در نهالستان اکين نهال:

کاشت نهال به عنوان اولين و مهمترين اقدام در خصوص آغاز دوره رشد و توسعه باغات از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. هر چقدر در اين مرحله اصول پايه و اصلي کاشت نهال رعايت شود به همان اندازه ميزان رشد و توسعه اين نهال ها بيشتر شده و در آينده درختان پربارده و مقاوم خواهيم داشت.

رعايت اصول کاشت نهال يکي از اساسي ترين شروط براي داشتن يک درخت خوب و مثر است. اگر در زمان کاشت نهال موارد اساسي و پايه را رعايت نکنيم مطمئنا در طول دوره دچار مشکلاتي زيادي خواهيم شد که بعضي از اين خسارات مخصوصا زمان صرف‌شده قابل جبران نخواهند بود به همين خاطر بايد در زمان کاشت نهال به موارد تاثيرگذار و مهم دقت کافي را داشته باشيم. در ادامه به عمده اين موارد خواهيم پرداخت.

محل خريد نهال

تقريبا همه باغداران نهال‌هاي خود را از نهالستان‌ها تامين مي‌کنند و خود اقدام به کاشت بذر و تبديل آن به نهال نمي‌کنند چرا که اين کار مستلزم صرف وقت، هزينه و از همه مهم‌تر تجربه و امکانات خاصي است که هر باغدار در اختيار ندارد به همين دليل بهتر است که نهال را از نهالستان‌ها تهيه کنيم.

اما سئوال مهم در اينجاست که نهال را از کجا خريداري کنيم؟

بايد از نهالستان‌هايي اقدام به خريد کنيم که اولا داراي حسن شهرت و تجربه کافي باشند و دوما مورد تاييد اداره جهاد کشاورزي آن منطقه نيز باشند. ضمنا دقت داشته باشيد که در زمان خريد نهال حتما نهال شناسنامه‌دار بوده و نوع ميوه‌اي که قرار است از اين نهال در آينده توليد شود بصورت دقيق نوشته شود.

پس نهال‌هاي خود را از نهالستان‌هاي معتبر تهيه کنيد.

زمان کاشت نهال

بصورت کلي در دو فصل يکي انتهاي پاييز و ديگري انتهاي زمستان مي‌توانيم نسبت به کاشت نهال در باغ اقدام کنيم. اگر منطقه‌اي که باغ در آن واقع است زمستان سختي ندارد مي‌توانيد در انتهاي پاييز نسبت به کاشت نهال اقدام کنيد ولي اگر اين منطقه داراي زمستان‌هاي سختي است حتما در انتهاي زمستان نسبت به کاشت نهال اقدام کنيد.

کاشت نهال در پاييز بهتر است يا زمستان؟

بصورت کلي کاشت نهال در انتهاي پاييز (درصورت امکان) بهتر از انتهاي زمستان است چرا که به نوعي يک سال زراعي (به دليل تجربه کردن زمستان) جلوتر از نهالي است که در انتهاي زمستان کاشته مي‌شود، به همين دليل اگر امکان کاشت نهال در انتهاي پاييز را داريد حتما نسبت به کاشت در اين فصل اقدام کنيد ولي اگر احتمال سرمازدگي در زمستان وجود دارد به هيچ عنوان اين ريسک را نکنيد.

نحوه انتخاب نوع نهال

يکي از چالش‌هايي که که باغداران با آن مواجه هستند انتخاب نوع نهال يا همان نوع ميوه‌هاي توليدي در باغ است. اين موضوع نقش مهمي در تنوع ميوه‌ها موجود در يک باغ (مثلا تفريحي) تا ميزان تناژ (در باغات صنعتي) باز مي‌کند، به همين دليل بايد به انتخاب نوع نهال دقت ويژه‌اي شود.

بهترين راهکارها براي انتخاب نهال‌هاي متناسب براي کاشت در باغ عبارتنداز:

  • بررسي شرايط آب و خاک باغ و مقايسه آن با نهال‌هاي موردنظر
  • بررسي شرايط آب و هوايي منطقه
  • بررسي کاشت يا عدم کاشت از نهال يا نهال‌هاي موردنظر در منطقه و بررسي نتايج

و مواردي از اين دست.

يک نکته مهم

دقت داشته باشيم که کاشت واريته‌هاي جديد يا حتي ميوه‌هاي جديد است که در منطقه عملا وجود ندارد ولي طبق بررسي‌ها شما مي‌توانيد آنها را کشت کنيد و در اينچنين مواردي بهتر است تعداد محدودي از اين گونه‌هاي جديد را در يک منطقه تقريبا جدا از کشت، کاشت کنيد و در صورت وصول نتايج خوب نسبت به کاشت عمده و صنعتي اقدام کنيد.

فاصله نهال‌ها از يکديگر

رعايت فاصله نهال‌ها از يکديگر در ميزان بهره‌وري اين نهال‌ها که در آينده تبديل به درخت خواهند شد نقش مهم و تعيين‌کننده‌اي دارد، براي تعيين اين فاصله شما مي‌توانيد از يکسري اصول خيلي ساده استفاده کنيد

قطر سايه انداز

مي‌توانيد با محاسبه قطر سايه‌انداز درختان بالغ و اضافه کردن مقدار راهرو به آن فاصله نهال‌ها از همديگر را مشخص کنيد. براي راحتي مطلب يک مثال مطرح مي‌کنيم:

قطر سايه انداز درختان بالغ = ? متر

راهرو = ??? متر

? + ??? = ??? متر

به عبارتي فاصله نهال‌ها از يکديگر ??? متر خواهد بود.

عمق چاله نهال

بصورت کلي عمق چاله نهال بستگي به ريشه نهال دارد و به هيچ عنوان عدد ثابتي نيست و شما بسته به حجم ريشه عمق را مشخص خواهيد کرد ولي بصورت کلي براي راحتي کار شما مي‌توانيد عمق چاله‌هاي نهال را مثلا ?? سانتي متر در نظر بگيريد و هنگام کاشت نهال بسته به حجم ريشه و ارتفاع نهال عمق کاشت را تنظيم کنيد.

هرس ريشه نهال

هرس ريشه يکي از کارهاي حساس و تخصصي در زمان کاشت نهال است. هر چقدر حجم ريشه يک نهال بيشتر و پرتر باشد به همان اندازه نهال قوي‌تر است ولي در بعضي موارد يک شاخه از ريشه اصلي يا حتي فرعي به دليلي رشد نامتقارن و بيش از حدي داشته است که عمل جانمايي نهال در داخل چاله را با مشکل مواجه مي‌کند، در چنين شرايطي شما مي‌توانيد نسبت به هرس و حذف اين قسمت از ريشه اقدام کنيد فقط دقت داشته باشيد که اين کار (هرس ريشه) بسيار محدود است و در صورت زياده روي حتي مي‌تواند باعث از بين رفتن نهال شود.

موقعيت پيوندک نهال از سطح خاک

تقريبا تمامي نهال‌هاي مورد کاشت در باغات نهال‌هاي پيوندي هستند، يک اصل اساسي در خصوص محل پيوند وجود دارد و آن هم اينست که در تمامي نهال‌ها اين قسمت بايد بيرون از خاک بوده و از سطح خاک حداقل ?? سانتي متر بالاتر باشد. در زير خاک قرار گرفتن قسمت پيوندک باعث از بين رفتن نهال خواهد شد.

لزوم آبياري و تامين کودهاي موردنياز در زمان کاشت نهال

مهم‌ترين عامل در تثبيت ريشه نهال کميت و کيفيت ايجاد ارتباط با خاک اطراف ريشه است، به زبان ساده اگر ريشه نتواند با خاک اطراف خود ارتباط ايجاد کند از بين خواهد رفت. عواملي زيادي در اين خصوص مي‌توانند تاثيرگذار باشند ولي مهم‌ترين عوامل آبياري بلافاصله بعد از کاشت نهال و استفاده از مواد کودي متناسب است.

وجود رطوبت مهم‌ترين عامل در ايجاد ارتباط بين ريشه و خاک اطراف است که با آبياري بلافاصله بعد از کاشت نهال اين عامل تامين مي‌شود، حالا اگر اين آب حاوي مواد مواد ارگانيکي مانند اسيد فولويک و اسيد هيوميک باشد کميت و کيفيت اين ايجاد ارتباط به شکل کاملا محسوسي افزايش پيدا کرده و شاهد يک نهال قوي در حال حاضر و يک درخت قوي با باردهي خوب و قدرت مقاومت در برابر استرس‌هاي محيطي و آفات در آينده خواهيم بود.

در اين خصوص پيشنهاد ما استفاده از کود ارگانيک فولويکول است.

نحوه استفاده از فولويکول در زمان کاشت نهال

استفاده از کود فولويکول در زمان کاشت بسيار راحت و ساده است، بلافاصله بعد از کاشت نهال کود فولويکول را با آب مورد استفاده براي آبياري با دز ?? الي ??? سي‌سي بسته به حجم ريشه در ? الي ?? ليتر آب حل کرده و آبياري خواهيد کرد.

https://akinnahal.com/

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:41

عطر نسائي إيف روشيه إيفيدنس

عطر إيف روشيه إيفيدنس

حسنًا ، حان الوقت لتعريفك بعطر أخف وأكثر هدوءًا ، والذي حظي بردود فعل ناجحة نظرًا لسعره المعقول ، وقد وضع نفسه بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم. Ayurveda Ovidens هو عطر للنساء بمزاج معتدل ورائحة حلوة خفيفة ومجموعة عطرية خشبية من المسك.

 

يتميز Evroshe Ovidens بتصميم كلاسيكي وبسيط والسائل بداخله وردي. تخلق أوراق البنفسج والأشنات والزنابق جوًا لطيفًا وربيعيًا من حولك. تم إنتاج هذا العطر في عام 2003 ليكون من بين الروائح اللطيفة والربيعية وهو موجه للنساء اللواتي يعطرن أنفسهن برائحة لطيفة.

 

مع هذه التفسيرات ، لا ينبغي مقارنة Auroche Ovidens بالكولونيا النسائية الفاخرة لأن سياسة الإنتاج الخاصة بها لم تكن تنافس هذه الأنواع على الإطلاق.

 

إن رائحة ومتانة عطر إيف روشير إيفيدنس النسائي YVES ROCHER EVIDENCE جيدان أيضًا إلى حد ما ، ولكن دعنا نذهب ونفحص المكونات التي يتكون منها هذا العطر:

 

ملاحظة أساسية: بمجرد انتشار الرائحة ، فإن أول رائحة تأتي إليك هي رائحة أوراق البنفسج وأزهار الحرير.

 

الملاحظة الوسطى: هي رائحة الزنبق التي يتم استنشاقها بعد النوتة الأولية.

 

قاعدة العطر: المسك والحجر المكونات الأساسية لهذا العطر لطيفة ، يمكنك الاتصال بدعم الموقع لإعداد النسخة الأصلية من هذا العطر والحصول على مزيد من المعلومات حوله.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، ارجع إلى صفحة YVES ROCHER EVIDENCE.

 

اشتري عطر إيف روشيه إيفيدنس YVES ROCHER EVIDENCE

12- شانيل كوكو مادموزيل

عطر نسائي CHANEL COCO MADEMOISELLE

Coco Mademoiselle هي أيضًا واحدة من منتجات معرضنا للعطور الـ 15 للسيدات. أطلقت العلامة التجارية المرموقة شانيل (شانيل) عطرًا حلوًا ولأربعة مواسم في عام 2001 ، ونظرًا للأهمية والقوة التي رأيتها في هذا العطر ، فقد حققت الكثير من الدعاية له ، لدرجة أنه تم منحه في عام 2008 باسم أفضل حملة إعلانية فازت بجائزة fifi.

تقديم 15 عطرًا للرجال الأكثر مبيعًا في العالم (الخيار الأفضل للهدايا)

 

Coco Mademoiselle هو عطر أنثوي حلو وخفيف مائة بالمائة يملأ أنفاس الإنسان بالطاقة الإيجابية والهدوء والحيوية ؛ سوف تجد هذا المظهر أيضًا من خلال النظر إلى الزجاجة البسيطة والأنيقة لهذا العطر.

 

تعتبر أزهار البحر الأبيض المتوسط ??والفواكه والحمضيات ، إلى جانب التركيبات الأخرى ، حزمة مثالية للمرأة الجذابة والحيوية. يمكن أيضًا تقديم CHANEL COCO MADEMOISELLE لك كواحد من أكثر العطور النسائية ديمومة ، والتي ، من بين ميزات أخرى ، علامة على نجاح وشعبية هذه الكولونيا في جميع أنحاء العالم.

 

عطر Coco Mademoiselle من شانيل هدية لا تُنسى لمن تحب ؛ وبالطبع ، فإن الهدف من هذا العطر هو الإصدارات المقلدة العديدة التي تم إنشاؤها وتسويقها خلال الإعلانات المكثفة لعلامة شانيل التجارية عن هذه الكولونيا. يضمن متجر إليسا أنه إذا لم يكن هذا العطر أصليًا ، فسيتم إرجاع الرسوم المدفوعة إليك حتى تتمكن من شراء أحد أفضل العطور النسائية في العالم بأمان.

 

قاعدة العطر: الفواكه والحمضيات مثل البرتقال والبرغموت والجريب فروت

 

النوتة الوسطى: الليتشي مع أزهار البحر الأبيض المتوسط ??الشعبية والورد والياسمين

 

ملاحظة القاعدة: نكهة الفانيليا الحلوة مع مسك مصل اللبن والنعناع الهندي

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة CHANEL COCO MADEMOISELLE.

 

اشترِ عطر شانيل كوكو مادموزيل

11- عطر GUERLAIN MON النسائي

كولونيا نسائية GUERLAIN MON

عطر Guerlain's هو عطر نسائي عصري وأنيق وشعبي مناسب للمرأة الناجحة والفاخرة. في عام 2017 ، أطلقت علامة Guerlain التجارية كولونيا نسائية قوية جدًا وصاخبة في سوق العطور ، ودعت معها أنجلينا جولي لتقديم العطور إلى الناس!

 

لا يمكن إنكار مدى تأثير شخصية وسحر هذه النجمة الشهيرة على مبيعات وشعبية هذا العطر الأنثوي ؛ لكن كلمات المديرين التنفيذيين في شركة Guerlain والجو الذي تم إنشاؤه لهذا العطر ، قدّمته ككولونيا بارزة واحترافية في السوق ، وهي اليوم من بين أكثر 15 عطرًا نسائيًا نجاحًا في العالم.

 

GUERLAIN MON له رائحة حلوة وهو معتدل في الطبيعة نسبيًا ؛ كما أن حلاوته تخلق نكهة الفانيليا اللطيفة ، وإلى جانب مرارة ومرارة خشب الصندل ، فإنها تقدم مجموعة فاخرة لمستمعها.

 

أضف رائحة لطيفة ومتانة جيدة إلى السمات الإيجابية لهذه الكولونيا الخشبية الشرقية لتكون اختيارًا جيدًا لتقديمها كهدية للسيدات المجتهدين.

 

الروائح الأساسية: سكوتش والبرغموت هما الرائحتان الأوليتان لغرين مون.

 

النوتة الوسطى: الطريقة الوسطى سترافقها رائحة الياسمين والزنبق.

 

وفي النهاية ، النوتة النهائية: خشب الصندل والفانيليا والتونكا التي تظهر جدية وقوة هذا العطر.

 

    راجع صفحة GUERLAIN MON للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

Lalique L’Amour Women

عطر لاليك لامور

لاليك لامور هي امرأة أخرى حلوة وجميلة في عالم العطور والكولونيا. في عام 2013 ، أطلقت Lalique و Natalie Larsen ، صانع العطور المشهور جدًا ، كولونيا احترافية وجميلة للنساء.

 

لاليك لامور من مجموعة عطرية من خشب المسك ورائحتها طيبة جدا. نظرًا لاعتدالها ، فمن المناسب استخدام هذا العطر الشعبي في 4 مواسم من السنة ، وبالطبع مذاقه الأفضل يكون محسوسًا في الأيام الحارة من العام.

 

تذكر علامة Lalique التجارية الناجحة lalique l'Amour باعتبارها واحدة من الروائع الجيدة وفي تصميمها ، استمدت الأفكار من منتجاتها الناجحة الأخرى مثل Lalique Noir و Lalique Perfume ، وكذلك باستخدام ألوان الطلاء وأجزائه. جو مريح وأنثوي وممتع.

 

ترجمة اسم لامور هي كرامة أبدية ، وخلق جو هذه الكولونيا يخلق إحساسًا بالهدوء والفخر مع الاستقرار والخلود.

 

كانت الكولونيا النسائية الأكثر مبيعًا للفئة العمرية من 30 إلى 40 عامًا ، وبالنظر إلى سعرها ، يمكن اعتبارها واحدة من أكثر الخيارات مثالية لتقديمها كهدية للسيدات اللطيفات.

 

مكونات لاليك لامور:

 

روائح قاعدة العطر: الربيع البرتقالي ، الورد والبرغموت

 

الملاحظة الوسطى: رونازيان ، جول مريم وياسمان

 

الروائح الأساسية: خشب الأرز وخشب الصندل والمسك

 

    راجع صفحة lalique l’Amour لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

اشترِ كولونيا lalique l’Amour

9- Lancome la vie est belle عطر نسائي ناجح

لانكوم لا في أنثى جميلة

 

عطر لانكوم لافيا هو أحد أكثر العطور النسائية حيوية وسعيدة في العالم وهو عطر مثالي من حيث الجودة الشمية والمتانة والرائحة والمظهر و ...

 

Lancome la vie est belle هي واحدة من أكثر منتجات علامة لانكوم التجارية نجاحًا ، والتي تم إنتاجها وتسويقها في عام 2012 بالتعاون مع أكثر صانعي العطور خبرة وإبداعًا في العالم.

 

المجموعة الشمية هي Lavia ، نعم هي زهرة فاكهة ، وتركيزها ماء عطر ، ورائحتها حلوة وطبيعتها دافئة. هذه العناصر هي حزمة مثالية للنساء اللواتي يبحثن عن عطر فريد وكل شيء.

 

نظرًا لرائحته وطبيعته ، يعتبر Lancome la vie est belle أيضًا عطرًا شتويًا. يحاول هذا العطر عمومًا خلق شعور بالانتعاش والحيوية والدفء ، وتكون المساحة المأخوذة منه وقت رش هذه العناصر. لكن الشيء الرئيسي الذي يقال عن هذه الكولونيا المشهورة في المجلات العالمية هو موضوع متانتها غير العادية ، مما جعلها واحدة من أكثر 15 عطرًا نسائيًا شهرة في العالم.

 

الملاحظات التي تتكون منها Lavia نعم

 

قاعدة العطر: الكمثرى والتوت

 

قلب العطر: السوسن وزهر البرتقال والياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع ، فول التونكا ، الفانيليا والبرالين

 

    راجع صفحة Lancome la vie est belle لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا Lancome la vie est belle

8 - عطر Lanvin Eclat D’arpege

عطر لانفين إكلات دربيج

يعتبر منتج Lanvin للعلامة التجارية 2002 المسمى lanvin eclat D’arpege أحد أكثر المنتجات مبيعًا لهذه العلامة التجارية وهو أيضًا من بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم.

 

Lanvin هو عطر يحاول خلق جو خالٍ وآمن ومفروش بالسجاد ومنعش باستخدام روائح أزهار الفاكهة. طعم ورائحة هذه الكولونيا الأنثوية حلوة وطبيعتها باردة ، وتركيز Lanvin Eclat هو أيضًا ماء تواليت.

 

يتميز عطر Lanvin eclat D’arpege بمظهر لطيف وجميل للغاية ، وهو مظهر من مظاهر الاسترخاء وحده ؛ اللون البنفسجي داخل الزجاج ، التصميم البسيط ، علبة العطور (إنه مكعب يُظهر داخل زجاج الكولونيا من الخارج) و ... كلهم ??ساهموا في خلق شعور جيد مأخوذ من هذا و أثارت النتيجة الكثير من المبيعات والاهتمام خاصة لهذا العطر الأنثوي.

 

يُعرف Lanvin Ecklet بأنه عطر موسيقي وهو أيضًا الخيار الأفضل لتقديم الهدايا للفتيات والمراهقات.

 

ملاحظات لانفين اكليت:

 

ملاحظة أساسية: زهرة الليلك

 

قلب العطر: زهرة أسمانثوس ، زهرة الفاوانيا ، زهر الخوخ وزهرة الوستارية

 

روائح قاعدة العطر: المسك والعنبر وخشب الأرز

 

    راجع صفحة lanvin eclat D’arpege للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/

 

https://www.intensedebate.com/people/JuanStewart4

https://www.atlasobscura.com/users/juanstewart4

https://edex.adobe.com/community/member/HffKXeR3N

https://www.diigo.com/user/juanstewart4

https://www.mixcloud.com/JuanStewart4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/juansN8492SC

https://cycling74.com/author/61e9b96fd540c65659fbfaed

https://www.skillshare.com/profile/Juan-Stewart/105347622

https://visual.ly/users/juanstewart4/portfolio

https://www.viki.com/users/juanstewart4_660/about

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 223 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:27

کاربرد مانيتور صنعتي در دوربين مدار بسته

در سيستم هاي نظارتي، توجه به اندازه صفحه نمايشگر از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و متاسفانه اغلب ناديده گرفته مي شود. اما به طور کلي مي توان گفت هر چه تعداد دوربين ها در يک پروژه بيشتر باشد به مانيتوري با صفحه نمايش بزرگتر احتياج خواهيد داشت. براي مثال مشاهده تصاوير 30 عدد دوربين مداربسته در يک نمايشگر 15 اينچي کاري سخت و بعضا غير ممکن است و کاربر را با مشکل مواجه مي کند. در ادامه در مورد کاربرد مانيتور صنعتي در دوربين مدار بسته صحبت مي کنيم.

 

انواع مانيتور صنعتي در دوربين مدار بسته

نمايشگر ها يا مانيتور هاي مورد استفاده در تجهيزات مدار بسته را مي توان به دو دسته زير تقسيم بندي نمود:

  1. مانيتور هاي دفتري يا اداري: براي کاربري هاي اداري بهتر است از مانيتور هاي معمولي استفاده نمود که از لحاظ هزينه نيز مقرون به صرفه تر بوده و نياز کاربر را نيز برطرف مي کنند. البته اين مانيتور ها تنوع بالايي داشته و در مدل هاي مختلفي توليد مي شوند. توصيه مي شود براي انتخاب بهتر به نوع کاربري، نوع دوربين هاي مورد استفاده و همچنين کيفيت و کنتراست دلخواه توجه نماييد.
  2. مانيتور هاي صنعتي: مانيتور هاي صنعتي معمولا بسيار مقاوم بوده و بدنه آنها از جنس فلز است. همچنين اين مانيتورها در اندازه هايي بيشتر از 14 اينچ توليد مي گردند.

 

 

 

کاربرد مانيتور صنعتي دوربين در مدار بسته

مانيتورهاي صنعتي در واقع تلويزيون هاي بزرگي هستند که در مشاغل و صنايع مختف از جمله  سيستم هاي نظارتي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرند. به طور کلي براي آنکه امکان مشاهده تصاوير به صورت زنده يا ذخيره شده در دستگاه ضبط DVR يا NVR را داشته باشيد نيازمند يک مانيتور يا نمايشگر هستيد.

 مانيتورهاي صنعتي از زمره جديدترين تکنولوژي نمايشگر هاي صفحه تخت هستند و از جمله کالاهاي مورد نياز و رايج در صنايع مختلف به شمار مي روند. اما به دليل قيمت بالايي که دارند، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. مانيتور هاي صنعتي با مانيتور معمولي موجود در بازار از بسياري جهات متفاوت هستند، که مي توان به کنتراست و درخشندگي بالا، کنترل و مديريت مانيتورها از طريق نرم افزار و امکان استفاده ي طولاني مدت از آنها اشاره نمود.

 

 

 

خصوصيات مانيتور هاي صنعتي:

  1. کارکرد 24 ساعته: اغلب در برخي از مشاغل مانيتورها به دليل حجم کاري بالا به صورت مدام روشن هستند. مانيتور هاي معمولي نمي توانند به صورت 24 روشن باشند و کاربر را با مشکلاتي از قبيل گرم شدن بيش از حد، سوختن برد و …مواجه مي کنند.
  2. استاندارد حفاظت(IP): در انتخاب مانيتور هاي صنعتي بايد به اين نکته توجه نمود که داراي استاندارد IP باشند. تجهيزاتي که بر اساس استاندارد IP ساخته شده اند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و آسيب کمتري مي بينند.
  3. پشتيباني از پورت هاي ورودي/خروجي مختلف: مانيتور هاي صنعتي از پورت هاي تصويري متعددي پشتيباني مي کنند. از جمله پورت هاي ورودي تصوير مي توان به ورودي تصوير HDMI و VGA اشاره نمود.
  4. قابليت تازه سازي تصوير نمايشگر: خصوصيت بارگزاري و رفرش تصوير در مانيتور صنعتي باعت ميشود پيکسل ها کيفيت خود را حفظ کنند و در نتيجه تصوير با کيفيت بهتر ارائه مي دهند.

 

 

 

تفاوت ميان ويدئو وال و مانيتور صنعتي

ويدئو وال ها سيستم هاي نمايشي عريض و به هم چسبيده اي هستند که تصاوير را به صورت يکپارچه به نمايش مي گذارند. بايد بدانيد که اين نمايشگر ها با مانيتورهاي صنعتي تفاوت هايي دارند و نبايد آنها را به جاي هم اشتباه گرفت. در زير به برخي از تفاوت هاي آن اشاره مي کنيم:

  1. قاب نمايشگرهاي ويدئو وال بسيار نازک بوده و فاصله ميان مانيتورها بين 3 تا 5 ميلي متر است. چيدمان مانيتورها در کنار هم به ابعاد تصوير مورد نظر بستگي دارد و تعيين مي کند که به چند عدد مانيتور نياز مي باشد.
  2. مانيتور هاي صنعتي اما قاب پهن تري داشته که اندازه بين 2.5 تا 4 سانتي متر دارند و مانند ويدئو وال قابليت انطباق با چند مانيتور را ندارد.
  3. نمايشگر ويدئو وال از زاويه ديد بسيار گسترده اي برخوردار است و توانايي نمايش يکپارچه و يا به صورت جداگانه تصاوير را دارد کاربرد ويدئو وال بيشتر در فرودگاه ها، مراکز نظارتي، استوديوهاي پخش تلويزيوني و مراکز کنترل شهري است.
  1. https://hiktejarat.com/product/td-7420as1/
  1. https://hiktejarat.com/product/netmetal-5/
  1. https://hiktejarat.com/product-category/cctv-camera/network-camera-ip/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-دام-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-9544e3/

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:38

معرفي قابليت EXIR دوربين مدار بسته

دوربين هاي ديد در شب، مجهز به LED هاي مادون قرمز IR هستند که امکان ضبط تصاوير را در شب و تاريکي را فراهم مي کند. شرکت هايک ويژن به منظور ارتقا کيفيت ديد در شب دوربين هاي مداربسته در چند سال اخير فناوري جديدتري را با نام مادون قرمز EXIR براي دوربين هاي مدار بسته خود ابداع نموده است. بنابراين در جواب سوال، EXIR چيست ؟  بايد گفت: EXIR مخفف عبارت (Enhanced Infrared Lighting) است که به معني روشنايي مادون قرمز ارتقا يافته است. بنابراين EXIR در مقايسه با دوربين هاي مداربسته معمولي IR، داراي کارايي بالايي در نور کم و در محيط هاي داخلي و خارجي دارد

 

 

تکنولوژي EXIR چيست ؟

تکنولوژي اکسير دوربين مداربسته توسط هايک ويژن براي رفع کاستي هاي فناوري IR ابداع گرديد. دوربين هاي IR براي تصويربرداري در شب ابداع شدند اما داراي محدوديت هايي از قبيل زير هستند:

  • جذب حشرات به لنز دوربين به دليل گرماي توليد شده توسط ال اي دي ها و اخلال در ديد دوربين
  • کاهش کيفيت سنسور به مرور زمان به دليل گرماي توليد شده توسط LED ها
  • عدم يکنواختي نور تابيده شده از ال اي دي که منجر به تمرکز بيش از حد نور بر روي سوژه شده و تصوير پرنور و بي کيفيت مي شود
  • برد کم نور IR در دوربين هاي مادون قرمز معمولي
  • عدم توانايي عبور نور مادون قرمز IR از شيشه هايي با قطر زياد
  • و

اما در تکنولوژي EXIR هايک ويژن تمام نواقص بالا برطرف شده است. رفع اين مشکلات باعث مي شود تا امکان داشتن تصاويري با کيفيت بسيار بالا در شب و در شرايط نوري نامساعد فرآهم گردد

بنابراين حتما بهتر متوجه شده ايد که تکنولوژي EXIR چيست و چرا هايک ويژن اين قابليت را به دوربين هاي مداربسته خود اضافه نموده است. در ادامه به مزاياي عمده اين تکنولوژي اشاره مي کنيم.

 

 

 

برخي از مزاياي تکنولوژي EXIR

1. منبع نور بسيار کارآمد و قدرت نور LED افزايش يافته

استفاده از پيشرفته ترين تکنولوژي انتشار نور و قطعات الکترونيکي با ضخامت در حد ميکرومتر، باعث گرديده تا شاهد افزايش 30 درصدي بهره وري در کيفيت و بازده روشنايي نسبت به دوربين هاي مداربسته معمولي باشيم. علاوه بر اين نسبت به تکنولوژي هاي قديمي تر با خروجي نور 750mV، تکنولوژي اکسير داراي خروجي 1050mV است که نور قوي تري را در بردهاي بيشتر فرآهم مي کند.

2. استفاده از LED هاي پيشرفته مستطيل شکل براي استفاده بهتر از نور

براي حداکثر بهره وري از نور مادون قرمز موجود، دوربين هاي هايک ويژن با تکنولوژي EXIR، نور را در فرم هاي مستطيل شکل منتشر مي کنند. اين امر به بهبود بهره وري و کاهش آلودگي نوري در محيط اطراف کمک مي کند.

3. افزايش يکنواختي در روشنايي

تکنولوژي EXIR روشنايي نور IR را به صورت يکنواخت منتشر مي کند. اين امر مشکلات مربوط به LED هاي قديمي اعم از تمرکز بيش از حد نور در مرکز تصوير و مناطق تاريک در گوشه ها را از بين مي برد. علاوه بر اين طول عمر طولاني تر و صرفه جويي بيشتر در مصرف انرژي، از ديگر مزاياي تکنولوژي Exir در دوربين هاي مداربسته هايک ويژن است.

 

 هايک ويژن

 

مزاياي دوربين هاي Exir نسبت به دوربين هاي قديمي IR

1. عدم انعکاس نور IR

LEDهاي IR به صورت جداگانه در ساختار دوربين هاي EXIR تعبيه شده اند. اين موضوع باعث مي شود که انعکاس نور IR با لنز دوربين تداخل نداشته باشد. اين موضوع مخصوصا براي دوربين هاي دام مساله مهمي است. چرا که کاور منحني مانند و شيشه اي اين دوربين ها باعث مي شود تا نور IR به سمت لنز دوربين بازتاب داده شده و دوربين را کور کند. اما در دوربين هاي EXIR دام، بخاطر ساختار ال اي دي هاي آن تصوير شفافي ارائه مي شود.

2. پوشش دهي بهتر نور IR

در دوربين هاي قديمي، نور IR به صورت يک ساختار دايره اي شکل که از ال اي دي هاي متعدد تابيده شده در اطراف لنز گرد آوري مي شوند. اين مسئله باعث مي شود تا روشنايي تصوير بيش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالي که گوشه هاي تصوير به دليل عدم پوشش دهي مناسب نور IR روشنايي يکنواختي نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطيلي LEDها در تکنولوژي EXIR هايک ويژن باعث پوشش دهي کامل و مناسب روشنايي در تمامي تصوير خواهد شد.

3. مشکلات کمتر با حشرات

عنکبوتها و ديگر حشرات به طور معمول به سمت گرماي LED هاي IR جذب مي شوند. هرچه اين نور گرمتر باشند اين حشرات بيشتر جذب مي شوند. اين حشرات بر اثر تمايل به گرما بر روي لنز دوربين نشسته و باعث کاهش کيفيت تصوير مي شوند. اما اين مسئله کمتر در دوربين هايي با تکنولوژي EXIR هايک ويژن ديده مي شود. زيرا ال اي دي هاي آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنين براي مثال در مدل هايي مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتري براي اشغال توسط حشرات وجود دارد.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته   تي وي تي   نصب دوربين مداربسته

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:26

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:26

ارائه طرح ارتقاي سطح آموزشي دانشگاه آزاد بر اساس متاورس

هشت تيم استارتاپ محصولات خود را در رويداد حسابداري و مالي ارائه کردند که از فروش آنلاين گرفته تا تبديل يک دانشگاه آزاد به يک دانشگاه دگرگون کننده بود.

 

به گزارش ايسنا، در اين رويداد که رويکرد مالي و حسابداري را که امروز به صورت آنلاين صورت گرفت، 8 تيم استارتاپ محصولات خود را ارائه کردند.

 

يکي از اين استارتاپ ها که نسل جديد بازار معاملات آنلاين را معرفي کرد، موفق به بستن قرارداد با مرکز نوآوري دانشگاه شد. محصولات ? تيم ديگر به قرار زير است:

 

ارائه خدمات حسابداري يکپارچه

 

روه الله زنيا يکي از محققان اين طرح در اين مورد مي گويد: يکي از چالش هاي بنگاه هاي کوچک و متوسط، نبود زيرساخت هاي کافي براي استخدام نيروي انساني پاره وقت و تمام وقت است و از سوي ديگر پراکنده شدن جغرافيايي مشتريان يکي از چالش هاي حسابرسان است.

 

وي ادامه داد: براي حل اين چالش يک بستر يکپارچه نظارتي ارائه مي دهيم که از يک سو مشتريان گزارش هاي حسابرسي خود را ارائه مي دهند و از سوي ديگر مشاوران گزارش هاي ارائه شده را دريافت مي کنند و خدمات لازم را در اختيار آنها قرار مي دهند.

 

نرم افزار حسابداري هوشمند

 

مهرشاد افشاري يکي از پژوهشگران اين طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداري گفت: عدم مديريت زمان، تاخير در ارائه گزارش حسابرسي، محدوديت شغلي، عدم آگاهي کافي و هزينه بالاي آرشيو از جمله چالش هاي اين حوزه براي غلبه بر اين مشکلات است. نرم افزار حسابداري هوشمند را معرفي کردهايم.

 

وي کاهش خطاي انساني، امکان انجام تمام خدمات رايانه اي و بررسي و ارائه گزارش ها را از مزاياي اين نرم افزار ذکر کرد.

منبع :  https://daneshjoin.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2/

 

https://sketchfab.com/LeviGross5

https://gab.com/LeviGross5

https://www.allnumis.com/user/profile/levigross5

https://list.ly/levigross5/

https://500px.com/p/levigross5?view=photos

https://www.ulule.com/levigross5/#/projects/followed

https://8tracks.com/levigross5

https://www.goodreads.com/user/show/145268141-levi

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sGF9ihmUcqSXCtjYRsZi3w

https://www.cplusplus.com/user/LeviGross5/

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:04

از موسيقي سنتي ايراني تا راک امريکايي همه در اسپايتفاي

z3_bulz.jpg
 

اسپاتيفاي ميتونه از پس هر سليقه موسيقي اي بربياد .تنها با چند کليک ميتونيد هر اهنگي که ميخوايد رو گوش بدين ، دانلود کنيد و حتي پلي ليست بسازين و براي دوستاتون بفرستين .

 

رتبه‌ي 1#  بهترين سرويس‌هاي استريم موزيک

 

استريم موزيک و پادکست با اشتراک پريميوم اسپاتيفاي

 

  بيش از 70 ميليون موزيک

+ بيش از ? ميليون اپيزود پادکست

 

همين الان اسپاتيفاي ات رو پريميوم کن

اين‌روزها ديگه کسي رو نمي‌شه پيدا کرد که اسم اسپاتيفاي به گوشش نخورده باشه يا ازش استفاده نکرده باشه!

اين سرويس شاهکار هر چه که يک موزيک‌باز بهش احتياج داره تو خودش جا داده!

 

پلي‌ليست‌هاي متنوع، راديوهاي هوشمند، پادکست‌هاي فارسي و انگليسي، و...

 

??? ميليون کاربر و بيش از ?? ميليون قطعه موزيک!

و اين تنها بخش کوچکي از عظمت امپراطوري اسپاتيفاي هستش...

در کنار آرشيو عظيم و بي‌رقيب موزيک‌هاي اسپاتيفاي، يک ويژگي خيلي جذابي که اين سرويس رو از تمام رقبا متمايز مي‌کنه پيشنهاد موزيک‌هاي مشابه با کمک هوش مصنوعيه؛

 

به اين شکل که شما اگه از يک موزيک خوشتون اومده باشه، کافيه با انتخاب Radio Station، يک راديوي نان‌استاپ از تمام موزيک‌هايي که مشابهش هستند رو بشنويد!

 

ويژگي‌هاي اشتراک پريميوم Spotify:

• آرشيوي به بزرگي 70 ميليون قطعه موسيقي

• قابليت دانلود و پخش آفلاين

• استريم و دانلود با کيفيت Ultra High

• بيش از 2.2 ميليون اپيزود Podcast فارسي و خارجي

• بيش از ? ميليارد PlayList

• هوش مصنوعي پيشنهاد موزيک

• حذف تبليغات مزاحم

• قابليت جست‌جو با استفاده از Lyric

• دسترسي نامحدود به پلي‌ليست‌ها و آلبوم‌ها

• همگام‌سازي با دستيار صوتي گوشي شما

• و...

 

ديگه وقتشه که به‌جاي دانلود موزيک از روبات‌هاي تلگرام و سايت‌هاي ايراني، از خفن‌ترين و کامل‌ترين منبع موزيک جهان استفاده کني...!

.

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 456 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:01

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:52

 

آموزش جاوا اسکريپت در سايت سبزلرن

d3_h513.png

مقدمه

با سلام تو اين مقاله قصد داريم به يک سايت فوق العاده که رايگانه براي آموزش جاوا اسکريپت بپردازيم و درباره زبان برنامه نويسي جاوااسکريپت صحبت کنيم که بازارکارش چطور هست؟ و کاربردش چيه؟ و...

پس تا آخر اين مقاله همراه ما باشيد!

آموزش جاوااسکريپت در آکادمي سبزلرن

اول کار ميخواهيم با دوره اي آموزشي فوق العاده کامل براي يادگيري زبان برنامه نويسي جاوااسکريپت آشنا بشيم که اونم آموزش رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن هستش.

آموزش جاوااسکريپت آکادمي سبزلرن يکي از بهترين دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن هستش يه دوره پروژه محور و رايگان که مدت زمان اين دوره 25 الي 50 ساعت هست و مدرس اين دوره آقاي محمّد امين آقاي سعيدي راد هستش.

تو اين دوره هر سه جلسه يه بار يه ميني پروژه يا تمرين پياده سازي ميشه و همچنين اين دوره پشتيباني مادام العمر داره .

هر سوالي که براتون پيش اومد ميتونيد از قسمت پرسش و پاسخ بپرسيد تا مدرس خودش جوابتون رو ميده و رفع اشکال ميکنيد .

البته همه دوره هاي سبزلرن چه پولي، چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره اينطور نيست که فقط براي دوره هاي پولي اين قابليت باشه .

و همچنين تا به الان حدود 200 جلسه از دوره آموزش جاوا اسکريپت سبزلرن منتشر شده ولي هنوز سطح متوسط اين تموم نشده و داره آپديت ميشه.

به تصوير پاييني اگه توجه بکنيد به کاملي و بزرگي اين دوره آموزشي جاوا اسکريپت سبزلرن ميشيد .

يکي از دلايلي که اين دوره محبوبه اون پروژه محور بودنشه که حداقل هر دو جلسه يه بار يه ميني پروژه يا تمرين پياده سازي ميشه که تو مسير با ابزار ها و چيزاي مختلف تو انجام پروژه آشنا ميشويد .

جاوا اسکريپت

اما سوال اصلي اينجاست که جاوااسکريپت چيست ؟ در ادامه درباره زبان برنامه نويسي ميپردازيم.

جاوا اسکريپت يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين زبان هاي برنامه نويسي هستش که به اختصار JS هم ميگن.

جاوا اسکريپت يک زبان مفسري ، سطح بالا و دايناميک تايپ هستش.

منظور از زبان سطح بالا يعني زبان هايي که درکش براي انسان ها آسون هست ولي اگه درکش سخت باشه بهش ميگن سطح پايين براي مثل زبان اسمبلي يک زبان سطح پايين هستش .

زبان مفسري هم يعني وقتي کد اجرا ميشه اون کد به صورت خط به خط اجرا بشه.

زبان دايناميک يعني اينکه وقتي متغير تعريف ميشه ديگه نيازي نباشه که نوعش رو هم مشخص کرد تو زبان هاي دايناميک هنگام اجرا کردن خودش نوع متغير رو مشخص ميکنه.

يه نوع زبان هاي ديگه هم هستش با نام استاتيک تايپ که هنگام تعريف متغير بايد نوعش رو هم حتما مشخص کرد براي مثال زبان جاوا و سي يک زبان استاتيک تايپ هستند.

زبان جاوا اسکريپت حدودا تو سال 1995 توسط آقاي Brendan Eich تو کمپاني NetScape ايجاد شد.

محبوبيت جاوا اسکريپت

با توجه به مطالب بالايي همانطور که گفته شد زبان جاوا اسکريپت يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين زبان هاي برنامه نويسي هستش.

براي مثال تو نمودار زير پراستفاده ترين زبان برنامه نويسي ميان برنامه نويساي جهان نوشته شده ....

يا تو نمودار زير اون محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي از نظر استک اور فلو گفته شده...

کاربرد جاوا اسکريپت

تا اينجاي مقاله با زبان برنامه نويسي جاوا اسکريپت آشنا شديم اما کاربرد اصلي جاوااسکريپت چيست ؟

فرانت اند

اصلي ترين کاربرد جاوا اسکريپت تو حوزه فرانت اند هستش ، بايد در کنار جاوا اسکريپت يکي از فريمورک angular , vue , react رو ياد بگيريد تا بتونيد تو حوزه فرانت اند کار بکنيد البته غير اينا ابزار هايي مثل سي اس اس و اچ تي ام ال و.. هم نياز ميشه .

همچنين بين اينا React فريمورک نيست يک کتابخونه واسه زبان جاوا اسکريپت هستش.

بک اند

زبان جاوا اسکريپت علاوه بر فرانت اند تو حوزه بک اند هم کاربرد داره شما ميتونيد با کمک Node Js و يکي از ديتابيس ها به عنوان برنامه نويس بک اند فعاليت بکنيد .

موبايل

به کمک جاوا اسکريپت شما ميتونيد به عنوان برنامه نويس موبايل فعاليت بکنيد با استفاده از react native ميتونيد کراس پلتفرم کار بکنيد و هم براي android و هم براي ios اپليکيشن طراحي بکنيد البته برايreact native هم بايد react بلد باشيد.

دسکتاپ

با استفاده از جاوااسکريپت ميتوان برنامه هايي کراس پلتفرم براي windows , mac , linux طراحي کرد براي اين کار بايد يکي از فريمورک هاي جاوااسکريپت رو ياد گرفت که معمولا از فريمورک Electron براي اين کار استفاده ميکنند .

جاوااسکريپت علاوه بر حوزه هايي که گفته شد تو چند تا حوزه اي ديگه کاربرد هم داره مثلا حوزه امنيت! ميشه گفت که اين زبان همه فن حريفه...

کتابخونه ها و فريمورک هاي قدرتمند جاوا اسکريپت

زبان جاوا اسکريپت فريمورک و کتابخونه هاي قدرتمند و محبوب زيادي هم داره از فريمورک ها ميتوان به فريمورک هاي قدرتمند angular , vue اشاره کرد که جفتش از محبوب ترين فريمورک هاي جاوااسکريپت هستش.

از کتابخونه ها ميتوان به react اشاره کرد که يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين کتابخونه هاي جاوا اسکريپت هستش .

تو نمودار پاييني اون درصد محبوبيت فريمورک و کتابخونه ها گفته شده :

بازارکار جاوا اسکريپت

بازار کار جاوا اسکريپت يکي از قوي ترين بازار کار ها رو داره در ادامه مقاله درباره بازار کار زبان جاوا اسکريپت ميپردازيم ؟

براي مثال با سايت استخدامي جابينجا شروع ميکنيم و درخواست هاي شغلي رو ببينيم .

در ادامه چند تا مثال ببينيم...

اگه تو سايت جابينجا سرچ کنيد JavaScript ميتونيد کل درخواست کار ها رو ببينيد.

حدود 800 تا فرصت شغلي براي جاوا اسکريپت هستش هنوز اينجا انگليسي سرچ کرديم اگه هم فارسي جاوا اسکريپت رو سرچ بکنيم يکمي هم  نتايج مياره.

چند تا از نمونه آگهي ها :

اين يه نمونه از آگهي هاي استخدامي که حقوقش 24 ميليون هست.

 

اين يه نمونه ديگه از آگهي ها که دورکاري هم هست.

اين آگهي بالايي هم براي شرکت علي بابا هست معمولا حتي درخواست کار براي جاوا اسکريپت از شرکت هاي تاپ و بزرگ هم بيشتر است .

تمامي آگهي هاي استخدامي که وجود داره حقوقشون بالاتر از 10 ميليون هست .

و حتي براي کسايي که شهر دوري هستند يا تو شهرستان ها هستند موقعيت شغلي به صورت دور کاري هم زياد هست .

حرف آخر

تو اين مقاله درباره جاوا اسکريپت ، کاربرد جاوا اسکريپت ، کاربرد زبان جاوا اسکريپت تو حوزه هاي مختلف و بازار کارش زبان برنامه نويسي جاوا اسکريپت پرداختيم .

زبان جاوا اسکريپت بيشترين در خواست کار رو داره حدود 800 تا بود از نظر بازار کار جاوا اسکريپت اصلاَ هيچ شکي توش نيست و قدرتمند ترين بازار کار رو داره.

اگه قصد يادگيري جاوا اسکريپت رو دارين بهتون پيشنهاد ميکنم به هيچ وجه آموزش رايگان مقدماتي تا پيشرفته سبزلرن رو از دست ندين.

https://loop.frontiersin.org/people/1628829/bio

https://unsplash.com/@anahardy4

https://www.eveote.com/shard/s448/sh/3c524a70-b08e-6a1c-6201-8eb34cf69502/911396881e51022d8540a9e487168b14

https://www.liveinteet.ru/stat/sabzlea.ir/

https://coub.com/anahardy4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/edc53d26-921b-47bd-9be4-59a5c3a26769/Ana-H

https://seekingalpha.com/user/55670342/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.spreaker.com/user/15969579

https://justpaste.it/9mvnf

https://www.atlasobscura.com/users/anahardy4

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 203 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:07

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:12

بهترين عاشقانه هاي فيليمويي

سال که نو مي‌شود غير از تازه کردن ديدارها با اقوام و دوستان، تماشاي سريال‌هاي نوروزي مي‌تواند بهترين سرگرمي براي پر کردن اوقات فراغت باشد. البته در شرايط کنوني که با بيماري کرونا درگيريم و بسياري از شهرها و استان‌ها از پذيرش مهمان‌هاي نوروزي منع شده‌اند بهترين کار براي پيشگيري از ابتلا به بيماري، صرف نظر کردن از سفر و ماندن در خانه و تماشاي سريال‌هاي جذابي است که دست اندرکاران تهيه آن، در شرايط فعلي زحمت زيادي براي تهيه اين سريال‌ها کشيده‌اند. ما در اين مطلب قصد داريم به معرفي دو مورد از سريال‌هاي نوروزي مانند مي‌خواهم زنده بمانم و مردم معمولي که از شبکه خانگي فيليمو پخش مي‌شود بپردازيم، تا بتوانيد کمي با داستان آشنا شده و در صورت علاقمندي از طريق تماشاي آنلاين فيلم و سريال، از شبکه فيليمو دنبال نماييد. اما پيشتر لازم است با پلتفرم فيليمو آشنا شويد.

فيليمو چيست؟

فيليمو در واقع يکي از اولين سامانه‌هاي پخش فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي درخواستي يا همان VOD است که فعاليت خود را از سال 1393 آغاز کرده و با توجه به بررسي رتبه‌بندي الکسا اين سايت چهاردهمين سايت پربازديد در ايران به شمار مي‌آيد. فيليمو تا امروز توانسته بهترين فيلم‌ها و سريال‌هاي سينماي ايران و جهان را با دوبله فارسي و يا با زيرنويس در اختيار کاربران قرار دهد. براي تماشاي آنلاين فيلم و سريال ‌هاي فيليمو لازم است حتما به اينترنت دسترسي داشته باشيد، فيليمو نيز اين ويژگي را فراهم کرده است که هنگام پخش فيلم و سريال کيفيت را با سرعت اينترنت هماهنگ کرده و کمک مي‌کند تا شما در حين تماشاي برنامه مورد نظر خود دچار قطع و وصلي و پايين آمدن کيفيت نشويد.

از ديگر مزاياي تماشاي آنلاين فيلم و سريال از فيليمو مي‌توان به موارد زير اشاره کرد.

  • مي‌توانيد در زماني که به اينترنت دسترسي داريد و يا سرعت اينترنت شما خوب است سريال و فيلم دلخواه‌تان را دانلود کنيد و سپس به تماشاي آن بپردازيد.
  • براي مشترکان فيليمو که از اينترنت همراه اول و يا ايرانسل و همچنين اينترنت هاي ADSL استفاده مي‌کنند، مصرف اينترنت به صورت نيم بها محاسبه خواهد شد.
  • فيلم‌هاي خارجي داراي سانسور هستند بنابراين کودکان و نوجوانان به راحتي مي‌توانند از اين سامانه استفاده کنند.

سريال مي‌خواهم زنده بمانم

yicu_z3.jpg

 

يکي از سريال‌هاي نوروزي و جديدي که از شبکه خانگي فيليمو پخش مي‌شود و کاربران مي‌توانند به صورت آنلاين آن را تماشا کنند سريال مي خواهم زنده بمانم است که اولين قسمت آن 4 اسفند سال 99 براي پخش آماده شد و روي سامانه فيليمو قرار گرفت. بنابراين در سال جديد نيز مي‌توانيد هر هفته دوشنبه‌ها شاهد پخش قسمت جديد آن باشيد و از تماشاي سريال مي‌خواهم زنده بمانم لذت ببريد و خودتان را در روزهاي عيد سرگرم نماييد. اين سريال به کارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه کنندگي محمد شايسته توليد شده است. در اين سريال بازيگران خوبي مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهي، مهران احمدي، بهاره کيان افشار، آزاده صمدي، پدرام شريفي، علي شادمان، آناهيتا درگاهي، عزت الله مهرآوران، ناهيد مسلمي، مائده طهماسبي، بيژن بنفشه خواه بابک کريمي و افسانه چهره آزاد و .. هنرمندان ديگر به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

داستان سريال مي‌خواهم زنده بمانم با نشان دادن رابطه عاشقانه هما حقي( سحر دولتشاهي) با نامزدش ( پدرام شريفي) آغاز مي‌شود. اما ناگهان با اتهامي که به پدر هما وارد مي‌شود، روند داستان تغيير مي‌کند و بايد از اينجا به بعد شاهد اتفاقاتي باشيم که در پس يک ماجراي قاچاق مواد مخدر رخ مي‌دهد. سريال مي‌خواهم زنده بمانم به گونه‌اي ساخته و پرداخته شده که توانسته از همان قسمت اول بيننده را درگير و علاقمند به همراهي نمايد. بنابراين شما هم اگر علاقمند به ديدن اين نوع سريال‌ها هستيد، مي‌توانيد از طريق فيليمو پلتفرم تماشاي آنلاين فيلم و سريال، مجموعه مي‌خواهم زنده بمانم را دنبال نماييد.

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

 

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23 شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و … را برعهده دارد.

 

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي کاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تک موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:35

لینک دوستان

خبرنامه